به گزارش روابط عمومی ارتش،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این  دیدار ضمن تبریک ماه رجب و سال جدید گفت: در نیروی زمینی ارتش سه اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری به عنوان اصول سه گانه مبنا قرار داده شده است.
وی افزود: بحمدلله ولایت محوری در نیروی زمینی ارتش نهادینه  شده است و در این راستا تمام برنامه ها و فعالیت های این نیرو بر اساس فرامین مقام معظم رهبری( حفظه الله تعالی) انجام می شود.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان این که در سال جاری چند کار مهم باید در اولویت قرار گیرد اضافه کرد: از مهم ترین برنامه ها و فعالیت های نیروی زمینی ارتش، تجهیز تیپ های واکنش سریع است و این برنامه جزء اولویت‌های نیروی زمینی ارتش بوده است .
وی ادامه داد: برای ارتقاء آمادگی رزمی باید تیپ های واکنش سریع را با تجهیزات روز مجهز کرده تا بتوانیم ماموریت ها را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر بگذاریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: از دیگر برنامه های نیروی زمینی در سال جدید ارتقاء منزلت اجتماعی همرزمان است و باید تمام توان خود را بکار ببندیم  تا همرزمی در این نیرو گرفتاری و مشکل خاصی را نداشته باشد، با حل مشکلات می توانیم  همرزمی با روحیه،پر انگیزه و با نشاط در تمامی امور داشته باشیم که در این راستا فرمانده محترم کل ارتش در چشم اندازی پنج ساله علاوه بر ارتقاء آمادگی رزمی به دنبال ارتقاء منزلت اجتماعی همرزمان است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری در ادامه به شعار سال و پیام نوروزی فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر«حمایت از کالای ایرانی» اشاره و خاطرنشان کرد: آنچه که رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان در پیام نوروزی فرمودند: یک فتوا و تکلیف شرعی برای ما است که با استفاده از کالای ایرانی علاوه بر حمایت از تولید داخلی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا اطاعت کنیم.
وی تصریح کرد: ما در نیروی زمینی ارتش تحت هیچ شرایطی اقلام و تجهیزات خارجی را که مشابه آن در داخل تولید می شود استفاده نخواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,